Al meer dan 25 jaar helpen we onze klanten met systeembeheer. Naast het verrichten van werkzaamheden op uurbasis, bieden wij ook onderhoudscontracten op maat aan.
Speciaal voor kleine bedrijven tot 10 werkplekken is er het Backup Contract. Met het Backup Contract heb je als klein bedrijf voor een vast bedrag per maand geen omkijken meer naar ICT. Voordelen van het Backup Contract:
Bij ieder nieuw contract is een netwerk scan inbegrepen. Met de netwerk scan controleren we je netwerk op een aantal cruciale punten en geven waar nodig advies tot verbetering. Benieuwd wat we voor je kunnen doen? De netwerk scan bieden we gratis aan zonder enige verplichting.
Voor grotere bedrijven met meer dan 10 werkplekken bieden we systeembeheer op maat aan via een SLA ( Service Level Agreement).
Een SLA is een op maat gemaakt contract waarin we afspraken maken over het beheer van je ICT infrastructuur. Dat kan zijn een all-in contract waar we alle beheer uitvoeren of een andere vorm waar we bijvoorbeeld het beheer van de servers uitvoeren maar niet de helpdesk.
Kenmerken van een SLA: